Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Review: Maybelline N.Y. The Rocket Volume mascara



   Γεια σας κορίτσια!!! Τι μου κάνετε; Είμαι σίγουρη ότι όλες είστε καλά και γεμάτες θετική ενέργεια, όπως κι εγώ! Θα μπω κατευθείαν στο θέμα για να μην σας τα πολυλογώ.
   Πρίν από ένα μήνα, αγόρασα την καινούργια mascara της Maybelline N.Y., The Rocket Volume. Είμαι σίγουρη ότι οι περισσότερες από 'σας θα την ξέρετε και από τις διαφημίσεις, αλλά και από reviews στο internet και στο youtube. Είναι μία πολυσυζητημένη mascara που όσες εμπιστεύονται τις mascara Maybelline, σίγουρα θα έχουν επενδύσει χρήματα σε εκείνη.
   Όπως προείπα, την δοκιμάζω εδώ και ένα μήνα και έχω ολοκληρωμένη άποψη για τη δουλειά που κάνει. Κατ'αρχήν, θα πρέπει να σημειωθεί ότι την πήρα από τα Hondos Center με έκπτωση 2 ευρώ, οπότε η τιμή της ήταν γύρω στα 11 ευρώ και κάτι λεπτά από την αρχική της τιμή 13 και κάτι. Όταν την αγόρασα ήμουν ενθουσιασμένη που επιτέλους αγόρασα μία mascara της Maybelline, γιατί από τα περισσότερα κορίτσια που έχουν κάνει review σε mascara της Maybelline, ήταν όλες αρκετά ευχαριστημένες.
   Η πρώτη εντύπωση λένε ότι είναι και η πιο σημαντική. Το ίδιο πιστεύω κι εγώ. Και μπορώ να σας πω ότι η πρώτη μου εντύπωση δεν ήταν και η καλύτερη. Μπορώ να πω ότι δεν δίνει τον όγκο που υπόσχεται. Από ότι έχετε δει στη διαφήμιση που έχουν βγάλει, υπόσχεται πενταπλάσιο όγκο από άλλες mascara. Δεν κάνει τόσο καλά τη δουλειά της. Δεν προσθέτει καθόλου όγκο, και ίσα-ίσα κάνει τις βλεφαρίδες να είναι όχι κολλημένες, αλλά να έχουν χωριστεί σε λίγα και μικρά τμηματάκια, κάτι που δεν είναι και τόσο ελκυστικό. Βέβαια, δε δημιουργεί κόμπους, κάτι που υπόσχεται κιόλας. Δεν έχω δοκιμάσει κάποια άλλη mascara της Maybelline, και μάλλον είμαι τόσο άτυχη, που δεν είδα ό,τι περίμενα να δω. Δηλαδή, πολύ όγκο και μήκος. Θα μπορούσα να πω ότι δίνει περισσότερο μήκος, παρά όγκο.
   Εν κατακλείδι, δεν κάνει ό,τι υπόσχεται, αλλά παρόλα αυτά είναι μία μέτρια mascara που δε νομίζω ότι αξίζει τα χρήματά της. Τέλος, θα ήθελα να επισημάνω πως το γεγονός του ότι δε δούλεψε σε μένα, δε σημαίνει ότι δε θα δουλέψει και σε 'σας. Κάθε κοπέλα έχει το δικό της τύπο βλεφαρίδων. Κάποια κοπέλα μπορεί να έχει πεσμένες βλεφάριδες και όχι τόσο πυκνές, και κάποια άλλη μπορεί να έχει πυκνές και με πολύ όγκο. Για αυτό, δοκιμάστε διάφορες mascara μέχρι να αποφασίσετε ποια κάνει για εσάς.
   Αυτά από μένα. Πείτε μου κάτω στα σχόλια αν έχετε δοκιμάσει αυτή τη mascara ή κάποια άλλη που σας ικανοποίησε ή σας απογοήτευσε.

Μέχρι την επόμηνη φορά... Φιλιά πολλά....!!!

                                                                           DoDo'

1 σχόλιο: