Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Tag...!!

   Ναι... Ξέρω... Είμαι απαράδεκτη που δεν σαν έχω γράψει τόσο καιρό, αλλά δεν έχω προλάβει ούτε να ανοιγοκλείσω τα μάτια μου (που λέει ο λόγος)!! Μια οι διακοπές, τα σχολεία που άρχισαν και όλα τα υπόλοιπα, και δεν έχω προλάβει ούτε video να ανεβάσω! Έτσι, λοιπόν, γύρισα πίσω με ένα tag... Βασικά, αυτό το tag το διάβασα στο blog της Άρτεμης (http://beautywithartemi.blogspot.gr/) η οποία έλεγε ότι κάνει tag όλα τα κορίτσια που έχουν blog, οπότε να 'μαι κι εγώ..!!!
   Αρχίζουμε με τις ερωτήσεις:
1.  What do you like to wear more frequently? (Τι σου αρέσει να φοράς πιο συχνά?)
    Θα έλεγα, ότι πιο πολύ μου αρέσει να φοράω μαύρο παντελόνι ή μια φορμίτσα, ένα οποιοδήποτε      
    μπλουζάκι το καλοκαίρι και ένα αστείο φούτερ το χειμώνα και παπουτσάκια Vans.
2.  What did you enjoy the most? School life/college life? (Τι σου άρεσε περισσότερο? Η ζωή στο              
    σχολείο ή στο Πανεπιστήμιο?)
     Επειδή δεν έχω πάει ακόμα στο Παν/μιο, θα συγκρίνω Γυμνάσιο/Λύκειο. Φυσικά, το Γυμνάσιο
     είναι πολύ καλύτερο από το Λύκειο γιατί δεν είχα και τόσα πολλά να διαβάζω!
3.   Favourite book? (Αγαπημένο βιβλίο?)
     To αγαπημένο μου βιβλίο είναι το "Τον άντρα σου κεράτωνε και μάγια μην του κάνεις" (δεν
     θυμάμαι το όνομα του συγγραφέα, αλά θυμάμαι ότι δεν ήταν Έλληνας).
4.   One thing you are afraid of? (Ένα πράγμα που φοβάσαι?)
     ΚΑΤΣΑΡΙΔΕΣ!!!!
5.   What brought you to blogging? (Τι σε ώθησε στο blogging?)
    Το να μπορώ να έχω μια δικιά μου ιστοσελίδα και να μπορώ να εκφράζω άφοβα τη γνώμη μου με
     έκανε να ανοίξω αυτό εδώ το blog!!!
6.   Fondest memory? ( Πιο γλυκιά ανάμνηση?)
    Έχω πάρα πολλές!!
7.   Favourite make-up product? (Αγαπημένο προϊόν μακιγιάζ?)
    Mascara! Την αγαπώ... Ακόμη κι αν δεν βάλω κανένα άλλο προϊόν μακιγιάζ, mascara θα βάλω !!
    Δεν υπάρχει περίπτωση!
8.   What do you prefer? Heavy or simple make-up? (Τι προτιμάς? Βαρύ ή ελαφρύ μακιγιάζ?)
    Τις περισσότερες φορές προτιμώ ελαφρύ μακιγιάζ. Βέβαια, είναι αναλόγως την περίσταση!
9.   The one thing you love doing most? (Ένα πράγμα που απολαμβάνεις  να κάνεις περισσότερο?)
    Ένα πράγμα που απολαμβάνω να κάνω περισσότερο από καθετί άλλο, είναι να βγαίνω με τις φίλες
     μου καφέ και να παίζουμε τάβλι!
10.   Any phobias? (Καμιά φοβία?)
     Όπως είπα και πιο πάνω... Οι ΚΑΤΣΑΡΙΔΕΣ...!
11.   Lipgloss or lipstick ? (Lip-gloss ή κραγιόν?)
      Αγαπώ τα ματ κραγιόν περισσότερο από οτιδήποτε άλλο!


                                                              Αυτά από μένα!!

                                  Φιλιά πολλά..!!!


 DoDo'

2 σχόλια: