Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Nivea happy time shower gel


















    Ένα από τα κρεμώδες shower gel  της Nivea, είναι αυτό της Nivea happy time...! Είναι ένα τόσο υπέροχο τέλειο κρεμώδες αφροντούς που όσες φορές το έχω βάλει, το έχω και απολαύσει...!
    Έχει μία πολλή αναζωογονητική μυρωδιά, που αφού το εφαρμόσω, έχω διάθεση για όλα...! Είναι δερματολογικά ελεγμένο και έχει πεχά (ΡΗ) ίδιο με αυτό του δέρματος. Κάνει το δέρμα τόσο απαλό όσο δεν μπορείτε να φανταστείτε! Δεν ξέρω αν πραγματικά είναι απαλό, αλλά έχω την αίσθηση της απαλότητας στο δέρμα μου εξωτερικά...! Ενυδατώνει πολύ καλά και είναι ό,τι πρέπει για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού...!
    Το πήρα γύρω στα 2 ευρώ και έχω τις καλύτερες απόψεις! Τώρα, τρέχει και ένα giveaway στο κανάλι μου στο youtube μέχρι τις 25/07/2012...! Για περισσότερες πληροφορίες, παρακολουθήστε το video: http://www.youtube.com/watch?v=lmeFayrByp4&feature=plcp !!
    Αυτά για σήμερα...! Θα τα ξαναπούμε σύντομα...!

Φιλιά πολλά...!

                                                   DoDo'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου