Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Nivea Creme



     Σήμερα είναι 1η Ιουνίου και είμαι πολύ χαρούμενη...! Γι'αυτό είπα να κάνω και  το πρώτο μου Review...! Πρόσφατα, λοιπόν, αγόρασα αυτήν την τεράστια ενυδατική κρέμα της Nivea. Είναι στ'αλήθεια τεράστια.... 250mL...!!! Είναι η μεγαλύτερη ενυδατική κρέμα που έχω αγοράσει ποτέ!! Την πήρα μόνο 3 ευρώ και είναι καταπληκτική...! Και το καλό με αυτήν την κρέμα είναι ότι δεν είναι μόνο για το πρόσωπο ή μόνο για το σώμα! Είναι και για το πρόσωπο, και για το σώμα, και για τα μαλλιά (εγώ την χρησιμοποιώ για τα μαλλιά γιατί είναι πολύ ξερά), και τα χέρια, και για τα πόδια και για τα πέλματα [ουφ...κουράστηκα με όλα αυτά!!!]!!!!
   Τη χρησιμοποιώ σε όλο το σώμα, χέρια και πόδια αφού κάνω ντουζ. Στο πρόσωπο κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ και αφού έχω κάνει το ντεμακιγιάζ μου και έχω πλύνει το πρόσωπό μου. Επίσης, την χρησιμοποιώ και στα μαλλιά μου (όχι στο κρανίο, αρχίζω λίγο πιο κάτω από τα αυτιά μου) αφού τα έχω πλύνει και πριν τα στεγνώσω (ίσως και αφού τα στεγνώσω) (τώρα που είναι καλοκαίρι δεν τα στεγνώνω καν). Δεν χρειάζεται ξέβγαλμα, αλλά μην βάλετε και πολύ ποσότητα....! Θα έλεγα ότι είναι λίγο περισσότερο λιπαρή από άλλες ενυδατικές κρέμες και body butters που έχω χρησιμοποιήσει, αλλά για δέρμα ξηρό ή με τάσεις ξηρότητας είναι ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ...! Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι όσες δεν έχουν ξηρό δέρμα δεν μπορούν να την χρησιμοποιήσουν. Φυσικά και μπορούν!!!
    Και κάτι άλλο πολύ καλό σε αυτήν την κρέμα, είναι ότι απορροφάται από το δέρμα πολύ γρήγορα...!! Δηλαδή, κάνω ντουζ και την απλώνω σε στεγνό δέρμα και σε 3 λεπτά το δέρμα μου την έχει απορροφήσει!!
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ...!!!
    Βέβαια, όσα κορίτσια έχουν λιπαρό δέρμα, θα έλεγα να μην την δοκιμάσουν ΠΡΩΙ σε πρόσωπο, γιατί κάνει πολύ ώρα να απορροφηθεί. Θα μπορούσατε να τη βάλετε το βράδυ στο πρόσωπο.  Για το υπόλοιπο σώμα όμως, είναι καταπληκτική...!!

Αυτά από μένα σήμερα...!
Και μην ξεχάσετε να κάνετε follow στο twitter : @DoraDoraki !!
Φιλιά πολλά και θα τα ξαναπούμε σύντομα!!!!

                                                           DoDo'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου